Friday, December 23, 2011

Cuci GiGi di Hospital Kuala Kangsar



Aku Bangun awal pagi ini..seawal jam 5.30 pagi dan terus melayari internet, ermm xtaw nak uat ape jadi aku pun layan jer ape yg best sebelum tunggu Azan Subuh berkumandang. Rasanya dalam cuti sebulan, inile 1st time aku bangun awal..maklumlah appointment cuci gigi aku kan pukul 8.00 pagi. Habis solat subuh aku pun bersarapan pagi bersama2 ibu dan ayah.Hidangan nasi lemak hasil air tangan mak aku ni mmg menyelerakan.Aku bergegas ke Hospital dan Alhamdulillah tepat betul2 pukul 8.00am aku sampai kat kaunter tu. 7001! no giliran aku dipanggil. apalagi masuk le dalam tu mulanya rasa mcm gentar je nak masuk tp oleh kerana kejantanan aku ni sgt hebat jd aku gagahkan diri je..mula2 dia bagi satu air masuk ke dalam mulut.kemidia dia bagi satu tiub yg berangin sikit diminta aku pegang. Operasi bermula nyeeeetttt alahai nyilu nyew...rasanya ada jugak beberapa kali air mata aku berlinang(bukan sb nanges okay) tp x taw le maybe tahan nyilu kowt haha...nasib baik koe cun melecun nurse..operasi pemutihan gigi dijalankan lebih kurang setengah jam dan aku diminta kumur..haha banyak gak kuning2 tu rasa geli geliman pun ade. Aku yang berhati mulia ini mengucapkan terima kasih pada nurse tu dan pulang sambil tersenyum menampakkan gigi sepanjang jalan..sekian

No comments:

Post a Comment