Friday, December 23, 2011

Aktiviti Harian Di hari rabu 21.12.11


jam menunjukkan pukul 12 tgh hari. Aku baru selesai mensettlekan bayaran umah sewa bersama2 syafik dan adamhamidi. Seterusnya, kami berborak2 di kedai mamak dan aku dan adam terus ke hospital.Hospital? siapa yang sakit? haha x da sape lah sb sebenarnya aku nak buat appointment untk cuci gigi aku yang agak kurang bersih ni. Tibanya di sana, setelah beberapa minit menunggu, aku pun dipanggil masuk ke dalam tempat cek gigi. Doktor gigi tu cakap tak boleh terus cuci dan dia kena cek dulu.yelah mana taw kan takut2 nanti ada lak bakteria berbahaya kat dalam gigi aku ni hehe..Alhamdulillah, setelah cek oleh nurse yg cun melecun tu,Akhirnya dia cakap gigi aku ada 2 batang jer yang prob tupun bahagian dalam..Aku diberi appointment untuk cuci gigi pada hari jumaat.Aku terus start motor dan dalam kepala yang berat ini memikirkan betapa nyilunya kena cuci gigi nanti...tunguuu ^_^

No comments:

Post a Comment