Monday, April 4, 2011

Diari Harianku :-)




et ot et ot et ot.....dengan seribu satu perasaan yg terpendam di lubok hati aku nie terpikir lak nak update myblog...ermmm citer pasal diari kehidupan harian pun sesuatu yg menarik gak rasanya cuma xleyh ;lebeyh2 ler kan bab2 kehidupan nie sb terlalu privacy :-)

6.15-enggg ooonggg ennng oongg petttt arggghhh!! bising nye loceng jam nie memekik kat telinga aku huh....masa nie cepat2 gapai towel dan mandi air yg sejuk die boleh menusuk sampai hati yg keenam :-)..lepas mandi mcm biasa solat subuh dan baca Al Quran..lepas mengaji mata still mengantuk tp menggagahkan diri untuk capai apa2 buku sbg preparation sblm masuk kelas.time nie 5minit rasa macm 15mnt(takpe biar sikit asalkan ader benda yg masuk)

7.50
start motor kriss aku dan broom ke kelas bersama member aku faiz mantin...kadang2 sampai lewat ke kelas tu rasanya lecturer pun dah faham...kelas paling aku suka adalah kelas marketing law dan Agama....kelas yg kena banyak fokus lak kelas Eko xleyh ngantuk2 dah sb nak final x lama ag.

12-1
ni time aku rehat tp x tentu ag kadang2 lepak kat cafe kolej dan kadang2 beli nasi lomak tepi jalan dan makan kat umah dan ini adalah habit hari2 aku buat bersama2 dengan dak2 umah yg sangat2 lali melayan karenah aku yg x menentu nie....kalau lepak cafe lak nanti tambah berat belah kiri ni sb penuh mencari kontroversi student2 fofular hahah

3-5
uarrrrhhh menguap lak bila sampai umah dan time nie ler memg mata mengantuk...rebah badan dalam 1 hga 2 jam dah memadai untuk aku bercakap tanpa henti selama 2 jam dan untuk survive waktu malam buat assgnment kew x pun menyanyi depan syafik apa2 lagu yg besh...layaan

8-10
ermmm aku rasa time nie lah paling elok aku nak online facebook..dan kadang2 x menentu sb kawan aku pun "kaki" facebook gak....kalau ngadap laptop rasanya 4jam pun taknak lepas hahaha...pepun ada baiknye sekurang2nye aku leh gak buat revision ringan2 kew macam study Bi Agama xpun marketing...kalau dah bosan sgt rasanya layan radio sinar Fm haha padahal baru semalam start layan sinar fm dekat radio burok aku...lupa lak time malm ni gak le paling best kalau jalan2 ngan member2 yg fre3 :-)
sekurang2 nya dpt menghilangkan tension aku.

11-1
ni waktu honeyday aku kowt sb time nie fre3 jew dan xtaw nak buat ape...kalau ader member buat asement leh tolong dan kalau ader presentation pd esoknya pun leh praktis....tapi njoy tu solat pun kena ingat gak.....

1.30-2AM
ni mmg waktu fevret aku untuk tido sb time nie masa paling sunyi sekali..tambah2 bile tgok member aku adam dah ting tong dulu....nak layan syafik die sebok ngan awek2 facebooknye hahaha....wahhh jam dah pukul 12 alamatnya aku ader sejam lebih ag nak tido..nak buat ape eik??? layan jew lah facebook hehehe

#Thanks pada sesiapa yg berkunjung dekat blog saya selalu dalam sehari 2-3 org jew yg berkunjung dlm blog nie..yelah blog nie xsetanding dkt blog2 kat luar sana...btw thnkssss

No comments:

Post a Comment