Monday, April 4, 2011

Berakhirnya sebuah Impian dan Harapan.....

Sejak kebelakangan ini mood aku agak kurang baik xtahu lah kenapa rasanya ader yg terkurang kowt dalam hidup ni...boleh diibaratkan seperti minum air teh terkurang gula,mandi tanpa sabun dan menulis menggunakan pen tanpa dakwat...haissshhh xtaw lew bagaimana nak menceritakan hal2 sebegini dan mungkin terlalu peribadi untuk diluahkan disini...takpelah biarlah aku pendam semua ini sendiri......kenangan2 lesap sekelip mata bagaikan abu yang hilang ditiup angin bayu petang.Impian aku musnah punah dan lesap begitu sahaja dan biarlah aku membawa diri dan lupakan segala2nya,satu hari nanti pasti akan bertemu jua walaupun terpisah.sorry sb menggunakan ayat2 berkias.Cuma dalam hati aku ni tempat paling atas still my pa dan my mom..i love them very much.tak lupa juga kepada zie yg selalu memberikan semangat dan mendukung insan kerdil bernama Marwan Bin Mustafa Kamal thanks a lot

No comments:

Post a Comment