Friday, November 6, 2009

Pembelajaran Di German Malaysian Institute



German Malaysian institute adalah sebuah ipts yang mendapat kerjasama dari kerajaan German.Ini bermakna di di sini menggunakan teknologi daripada negara German.Penuntut-penuntut di German Malaysian Institute mandapat pinjaman sepenuhnya daripada pihak MARA.Di sini saya telah mengambil jurusan Network Security.Kos ini mendedahkan bagaimana untuk menanggani "Hackers atau Crackers" daripada menceroboh sesebuah syarikat.Bagaimanapun di semester 1 dan 2 sya tidak didedahkan lagi dengan pengkhususan kos tersebut.Lokasi German Malaysian Institute terletak di Bangi-kajang iaitu berhampiran dengan Universiti kebangsaan Malaysian di mana ia juga berhampiran dengan stesen komuter UKM.Inilah serba sedikit yang ingin saya ceritakan pasal institutsi di mana saya menuntut kini.Kepada lepasan-lepasan SPM jika berminat bolehlah Apply kerana buat masa ni masih dibuka permohonan.:-)

4 comments:

  1. kos pengajian kt gmi ni cmne eyh?

    ReplyDelete
  2. salam..
    sya nk thu serba sdkit tntg gmi ni..harap saudara dpt membantu sya..
    1-berapa kos pengajian stu sem di gmi??
    2-mcm mna dgn tempat tggl di gmi??
    3-mcm mna pula dgn pinjaman mara? adakah semua pelajar dpt pinjaman mara? boleh sya thu berapa jumlah pinjaman trsebut..
    harap saudara dpt mmbntu..
    salam...

    ReplyDelete
  3. salam..

    sy ingin mentanya lah sedikit.
    sy dapat tawaran kemasukan ke GMI. sy nak tau lah selepas tamat pengajian di GMI blh smbg mane?

    ReplyDelete
  4. saya bakal melanjutkan pelajaran ke GMI. sekarang..saya tertanya-tanya. selalunya pelajar baru samada duduk dekat atau jauh,kena duduk hostel ke?

    ReplyDelete