Sunday, November 8, 2009

..Biodata..




Tatkala melakukan assignment di d cafe ni teringat lak aku nak update blog... teringin lak nak update blog pasal biodata diri ini.Tak salahkan agar sesiapa saja yang ingin mengenali diri ini.Dibesarkan di Bumi kenyalang sarawak dan mendapat pendidikan di sana sehingga sekolah menengah.Kemudian keluarga aku berpindah di Kuala Kangsar Perak iaitu negeri kelahiran bapa.Terlupa pula yang my mom anak jati sarawak yang bekerja di Telekom dan beliau juga adalah bekas guru Bahasa Inggeris.Bersekolah di sekolah menengah Clifford pada tingkatan 1 & 2 dan Sekolah menengah Simpang Beluru dalam bahagian Sains Tulen dan Rekacipta.Seterusnya selepas tamat sekolah aku bekerja di kilang Intel Inside di Pulau Pinang sebagai maintainence machine.Aku telah melanjutkan pengajian ke Politeknik seberang Perai dalam jurusan Business IT dengan CGPA 3.56 dan kini aku belajar di German Malaysian Institute yang bertempat di Bangi-Kajang.Itulah serba sedikit biodata yang sempat aku tulis.Dimanapun aku berada Kuala kangsar tetap tempat yang paling indah bagiku kerna disitulah seribu satu kenangan yang tak dapat aku lupakan..

No comments:

Post a Comment