Wednesday, November 11, 2009

Sarapan Pagi di Salam Corner



"Alamak terlepas plak lah Subuh Aku kali ni".Ini semua angkara terlewat tido sebab layan movie dgn member malam semalam.Citer movie OngBak2 memang layan sebab aku memang minat bab2 berlawan ni.Pagi2 tu kesian lak tengok member2 aku terlewat ke kelas yelah tido pun hampir2 mencecah 4 pagi..huhu pukul 9 pagi perut dah mula berbunyi.terpikir plak aku kat mana tempat sarapan dekat kawasan bangi atau kajang.Mula2 plan nak makan dekat kolej then alahai setiap hari kat kolej nak gak layan tempat lain.Then lastly aku makan di Salam Corner dekat syeksen 16 berdekatan dengan UKM.Kat salam corner ni aku merasa gak makan roti nan masala..leh tahan gak lah aku memang suke roti nan dats why di kolej owg panggil aku NAN hehehe.Pepun this is last week dekat Bangi ni then aku terus balik Hometown di Perak....Inilah jew aku nak update kali ni..yelah saje jew nak update pasal sarapan pagi k chow nak buat assignment ni bubye.

No comments:

Post a Comment