Tuesday, December 9, 2008

Result Politeknik (sem 1)

Syukur Alhamdulillah Result Politeknik aku dalam keadaan yang BAik....Untuk semester 1 aku berjaya mendapat ANUGERAH SENARAI KETUA JABATAN atau DEKAN.......
SUBJEK
Kos aku ni berkaitan dengan IT dan sedikit sebanyak menyelitkan subjek Busines....Semasa Semester 1 pelajaran adalah seimbang iaitu separuh IT dan Separuh Busines
SENARAI SUBJEK
KAEDAH KUANTITATIF-Subjek ni sama tahap susahnyer dengan MAtematik Tambahan...X heran lah syarat kemasuka ke kos ni kena Mtematik power....
PERAKAUNAN-Subjek ni agak susah bagi aku pasal aku memang x pernah belajar akaun sebelum ni...Kuiz pertama dan kedua terok tp lepas tuu aku skor 100 jer setiap kuiz hehehhe
PROGRAMMING-Subjek yang betul2 KILLER...memang pening pale otak nak hfal kod2 programing...nasib abik Pensyrah SEMPOI..
PENGKOMPUTERAN-Subjek ni memang best sebab banyak belajar pasal komputer seperti Memformat komputer,pemasangan komputer,mengenali sistem komputer...Pensyarah EN.AZUAN is da best lah katakan
APLIKASI KOMPUTER-Subjek ni belajar macam kita ambik kursus komputer jerk...belajar software gituuu
Tassawwuf-Ustaz memang best tapi kena banyak membaca lah..pening pale
Kokurikulum(Polibrged)-Jadi askar ler pulak heheheheh
English For Purpose-Belajar BI macam waktu SPM dulu....
RESULT
Saat yang dinanti2 kan waktu result kuar...aku banyak call member...ramai yang dapat result sederhana bagus.....Hanya beberapa owg jerk member aku yang dapat GEMPAK....Bila aku check Terkejut besar aku bile tengok result aku yang memang di luar jangkaan...syukur ler aku dapat pointer yang boleh dibanggakan..ini dia senarai result aku

Kaedah Kuantitatif- A+ 4.oo
perakaunan- A- 3.67
Pengkomputeran-A- 3.67
Aplikasi Komputer-A+ 4.oo
Programming-A- 3.67
English-B 3.33
Tasawwuf-B 3.33
Polibriged-A- 3.67
Result-3.60


Seronok gak bile dapat tengok keputusan yang camni sampai member2 pun x caya.cume frust sikit bile agama dapat B jer.Tapi aku tetap bersyukur dengan ape yang aku peroleh.amin

No comments:

Post a Comment