Tuesday, June 28, 2011

Aku Bersyukur Kepada Allah




Alhamdulillah setelah sebulan menanti keputusan untuk semester 3 akhirnya semalam dipaparkan jugak di laman web rasmi. Aku amat berpuas hati dan bersyukur dengan apa yang aku perolehi. Memang keputusan yang membanggakan ibu bapa dan adik beradik aku walaupun tidaklah sehebat semester lepas.Sekurang2nya aku dah berusaha sedaya upaya untuk mencapai keputusan yg cemerlang.Cuma diharapkan untuk semester kali ini aku akan berusaha mencapai keputusan yang lebih baik.yang penting final exam nanti kenalah lebih all out.Teringat lak kata2 sir maizul masa awal2 semester lepas apabila dia ckp "kita sebenarnya dah dapat A,cuma kita yang mengubah A tu menjadi B dan seterusnya"...Kepada Kawan2 yang banyak membantu aku dan kepada sesiapa yang terlibat terima kasih banyak2.Tanpa korang aku xkan berdiri seperti mana aku berdiri sekarang.Syukron

No comments:

Post a Comment